Ilustrácia ku knihe KEĎ LÁSKA BOLÍ... Illustration to the book WHEN LOVE HURTS...
ktorá sa venuje kresleniu len ako koníčku. Má rada kreslenie tušom,
ale prehovorila som ju na túto farebnú ilustráciu. A veľmi sa mi páči!
Je to ilustrácia k záverečnej básni Júliinej zbierky. Má názov:
TEN, VĎAKA KTORÉMU SOM PREŽILA
Môj drahý priateľ,
Tvoja prítomnosť mi pomohla prežiť
to najťažšie životné obdobie.
Ďakujem ti za všetko, čo robíš
a čo si urobil tým, že si v mojom živote.
Si moja slamka, ktorej sa chytám, keď sa topím.
Si náhradná zásoba kyslíka, ktorá mi pomáha dýchať.
Si môj silný, pevný bod, keď sa môj svet rozkmitá.
Si nádej, ktorú vždy nájdem.
Raz si mi povedal, že mám miesto
v tvojom srdci ako priateľka.
Je to od teba milé. Naozaj. Vďaka.
Vieš, že nech sa deje čokoľvek,
môžeš sa na mňa spoľahnúť.
Budem tu pre teba, kým budem dýchať.
A jedného dňa, keď už odídem,
ale zachce sa ti so mnou rozprávať,
len zapáľ sviečku a budem tancovať
v plamienkoch na konci svietnika.
Bude to iba pre teba, tak si to užívaj!
...
Samozrejme, toto je iba ukážka. Júlia napísala 15 básní a všetky
sú súčasťou mojej prvej knihy s názvom: „KEĎ LÁSKA BOLÍ...“
Illustration
to the book WHEN LOVE HURTS...
Klara Hyncicova drew
the only illustration in my book. She is a young lady who used to be
my son's classmate at secondary school. She is not a professional
artist. Drawing is only her passion. She likes using a pencil and
ink, but I made her paint this colorful picture, and I like it very
much. It is the illustration connected with the final poem of Julia's
collection.
The
poem is called:
The one thanks to whom I have survived
Of
course, this is only a sample. Julia has written 15 poems, all included in my book WHEN LOVE HURTS...
THE ONE THANKS TO WHOM I HAVE SURVIVED
MY DEAR FRIEND,
Your presence in my life
helped me to survive
the most challenging time.
Thank you for everything
you do, and you have done
being a part of my life.
You are my straw which I gain
when I am drowning,
A spare supply of oxygen
to help me with breathing,
My strong, steady point
when my world is spinning.
My hope when I need it.
Once you said, I have a place
in your heart as your friend.
Thank you for it. Indeed.
You know, whatever happens,
you can rely on me. Just be sure
while I am breathing,
I will be here for you.
And someday, when I am gone,
but you would like to talk to me,
please light a candle to see me dancing
in flames on the top of a candlestick.
It will be only for you, so enjoy it!
Then, for the first time, you will try
how it feels when nobody interrupts.
I will be only listening to hear your
"See you" without saying "Bye-bye".
I know that time is running fast
and life is desperately short,
therefore I want to let you know,
that one part of my heart
will always belong to you,
My only true friend.
Of course, this is only a sample. Julia has written 15 poems, all included in the book WHEN LOVE HURTS...

Komentáre
Zverejnenie komentára